[FRAKCJE] Nowe kryształy! Lista wszystkich kryształów! - Wersja do druku +- Forum GC2 (https://gc2.pl/forum) +-- Dział: Ogłoszenia (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=99) +--- Dział: Nowości (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=155) +--- Wątek: [FRAKCJE] Nowe kryształy! Lista wszystkich kryształów! (/showthread.php?tid=20679) |
[FRAKCJE] Nowe kryształy! Lista wszystkich kryształów! - EsqL - 09-06-2017 Hej!
Na serwerze Frakcje dodaliśmy wczoraj nowy, piąty poziom kryształów. Oto spis wszystkich kryształów ich ich umiejętności:
Ogień
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 3 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 6 sekund.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 9 sekund.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 12 sekund.
V
+75% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 15 sekund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ziemia
I +15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na otrucie celu na 2 sekundy. II +30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na otrucie celu na 4 sekundy. III +45% szans na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na otrucie celu na 6 sekund. IV +60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na otrucie celu na 8 sekund. V +75% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na otrucie celu na 15 sekund. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Woda
I +15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na spowolnienie celu na 3 sekundy. II +30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na spowolnienie celu na 6 sekund. III +45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na spowolnienie celu na 9 sekund. IV +60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na spowolnienie celu na 12 sekund. V +75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na spowolnienie celu na 15 sekund. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Powietrze
I +5% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń. II +10% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń. III +15% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń. IV +20% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń. V +25% szans na redukcje 1 pkt obrażeń. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Energia
I +15% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu. II +30 % szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu. III +45% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu. IV +60% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu. V +75% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Moc
I +15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +10% szansy na odrzucenie celu. II +30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +20% szansy na odrzucenie celu. III +45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +30% szansy na odrzucenie celu. IV +60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. +40% szansy na odrzucenie celu. V +75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu. +50% szansy na odrzucenie celu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Osłabienie
I +20% szansy na zmniejszenie obrażeń celu II +40% szansy na zmniejszenie obrażeń celu III +60% szansy na zmniejszenie obrażeń celu IV +80% szansy na zmniejszenie obrażeń celu V +100% szans na zmniejszenie obrażeń celu ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Wampiryzm
I +10% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia II +20% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia III +30% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia IV +40% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia V +50% szans na +0.5 HP podczas uderzenia ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kres
I +10% szansy na mocne odrzucenie celu II +20% szansy na mocne odrzucenie celu III +30% szansy na mocne odrzucenie celu IV +40% szansy na mocne odrzucenie celu V +50% szans na mocne odrzucenie celu ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Penetracja
I +10% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1 II +20% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1 III +30% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1 IV +40% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1 V +50% szans na uszkodzenie zbroi celu o -1 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Wielostrzelność
I +50% szansy na szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały. II +100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały. III +100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały. +50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały. IV +100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał. V +100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał. +50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Snajper
I +10% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu. II +20% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu. III +30% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu. IV +40% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu. V +50% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Wybuch
I +20% szansy na wybuch 1m przy trafieniu w cel. II +20% szansy na wybuch 2m przy trafieniu w cel. III +20% szansy na wybuch 3m przy trafieniu w cel. IV +20% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel. V +25% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hak
I +10% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku. II +20% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku. III +30% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku. IV +40% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku. V +50% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Blok
I +2% szansy na całkowity blok uderzenia. II +4% szansy na całkowity blok uderzenia. III +6% szansy na całkowity blok uderzenia. IV +8% szansy na całkowity blok uderzenia. V +8% szansy na całkowity blok uderzenia. +25% szansy na odrzucenie wroga przy bloku. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Regen
I +10% szansy na regenerację +0.25HP podczas trafienia. II +10% szansy na regenerację +0.5HP podczas trafienia. III +10% szansy na regenerację +0.75HP podczas trafienia. IV +10% szansy na regenerację +1HP podczas trafienia. V +10% szansy na regenerację +1.25HP podczas trafienia. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Załamanie
I +5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 2 sekundy. II +5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 3 sekundy. III +5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 4 sekundy. IV +5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 5 sekund. V +5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 6 sekund. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pochłaniacz
I Zabicie celu dodaje Ci +2 brakującego HP. II Zabicie celu dodaje Ci +3 brakującego HP. III Zabicie celu dodaje Ci +4 brakującego HP. Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy. IV Zabicie celu dodaje Ci +5 brakującego HP. Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy. V Zabicie celu dodaje Ci +6 brakującego HP. Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |