Forum GC2
[FRAKCJE] Nowe kryształy! Lista wszystkich kryształów! - Wersja do druku

+- Forum GC2 (https://gc2.pl/forum)
+-- Dział: Ogłoszenia (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=99)
+--- Dział: Nowości (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=155)
+--- Wątek: [FRAKCJE] Nowe kryształy! Lista wszystkich kryształów! (/showthread.php?tid=20679)



[FRAKCJE] Nowe kryształy! Lista wszystkich kryształów! - EsqL - 09-06-2017

Hej! 

Na serwerze Frakcje dodaliśmy wczoraj nowy, piąty poziom kryształów. Oto spis wszystkich kryształów ich ich umiejętności:

Ogień

I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 3 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 6 sekund.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 9 sekund.
IV
 +60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 12 sekund. 
V
+75% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 15 sekund.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ziemia

I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 2 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 4 sekundy.
III
+45% szans na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 6 sekund.
IV
 +60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 8 sekund.  
V
+75% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu. 
+10% szansy na otrucie celu na 15 sekund.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Woda

I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 3 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 6 sekund.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 9 sekund.
IV
 +60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 12 sekund.
V
+75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 15 sekund.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Powietrze

I
+5% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
II
+10% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
III
+15% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
IV
+20% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
V
+25% szans na redukcje 1 pkt obrażeń.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Energia

I
+15% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
II
+30 % szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
III
+45% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
IV
 +60% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
V
+75% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Moc

I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na odrzucenie celu.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+20% szansy na odrzucenie celu.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+30% szansy na odrzucenie celu.
IV
 +60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+40% szansy na odrzucenie celu.
V
+75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu.
+50% szansy na odrzucenie celu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Osłabienie

I
+20% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
II
+40% szansy na zmniejszenie obrażeń celu 
III
+60% szansy na zmniejszenie obrażeń celu 
IV
+80% szansy na zmniejszenie obrażeń celu 
V
+100% szans na zmniejszenie obrażeń celu 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Wampiryzm

I
+10% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
II
+20% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
III
+30% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
IV
+40% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
V
+50% szans na +0.5 HP podczas uderzenia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Kres

I
+10% szansy na mocne odrzucenie celu
II
+20% szansy na mocne odrzucenie celu
III
+30% szansy na mocne odrzucenie celu
IV
+40% szansy na mocne odrzucenie celu
V
+50% szans na mocne odrzucenie celu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Penetracja

I
+10% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
II
+20% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
III
+30% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
IV
+40% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
V
+50% szans na uszkodzenie zbroi celu o -1

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wielostrzelność

I
+50% szansy na szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
II
+100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
III
+100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
+50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
IV
+100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał.
V
+100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał.
+50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Snajper

I
+10% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
II
+20% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
III
+30% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
IV
+40% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
V
+50% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Wybuch

I
+20% szansy na wybuch 1m przy trafieniu w cel.
II
+20% szansy na wybuch 2m przy trafieniu w cel.
III
+20% szansy na wybuch 3m przy trafieniu w cel.
IV
+20% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel.
V
+25% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Hak

I
+10% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
II
+20% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
III
+30% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
IV
+40% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
V
+50% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Blok

I
+2% szansy na całkowity blok uderzenia.
II
+4% szansy na całkowity blok uderzenia.
III
+6% szansy na całkowity blok uderzenia.
IV
+8% szansy na całkowity blok uderzenia.
V
+8% szansy na całkowity blok uderzenia.
+25% szansy na odrzucenie wroga przy bloku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Regen

I
+10% szansy na regenerację +0.25HP podczas trafienia.
II
+10% szansy na regenerację +0.5HP podczas trafienia.
III
+10% szansy na regenerację +0.75HP podczas trafienia.
IV
+10% szansy na regenerację +1HP podczas trafienia.
V
+10% szansy na regenerację +1.25HP podczas trafienia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Załamanie

I
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 2 sekundy.
II
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 3 sekundy.
III
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 4 sekundy.
IV
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 5 sekund.
V
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 6 sekund.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Pochłaniacz

I
Zabicie celu dodaje Ci +2 brakującego HP.
II
Zabicie celu dodaje Ci +3 brakującego HP.
III
Zabicie celu dodaje Ci +4 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
IV
Zabicie celu dodaje Ci +5 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
V
Zabicie celu dodaje Ci +6 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~