Forum GC2
PvP MB #1 - Wersja do druku

+- Forum GC2 (https://gc2.pl/forum)
+-- Dział: Serwery GC2.PL (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: MineBlock (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+---- Dział: Propozycje (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=26)
+----- Dział: Przyjęte (https://gc2.pl/forum/forumdisplay.php?fid=247)
+----- Wątek: PvP MB #1 (/showthread.php?tid=51086)

Strony: 1 2


PvP MB #1 - Darkowy - 06-04-2020

Witam.
Jako iż jestem osobą , która spędza sporo czasu na PvP , zauważyłem i nie tylko Ja , że jest sporo ludzi , którzy przychodzą na pvp tylko po to , aby wkurzać. Co prawda staramy się zabijać takie osoby , lecz nie jest to łatwe. Używają łuków/kusz , aby nas wywalać na kosmiczne odległości lub ryją nam sety , a dzięki bezpiecznej strefie nie jesteśmy wstanie ich "ukarać".

Proponuję dodanie jakiegoś /warp pvp np. takiego ze starego MB 1.7 , albo zrobienie nowego , bądź podwyższyć spawn endu i dodanie szyby wokół podwyższonego spawna.


RE: PvP MB #1 - Maku - 06-04-2020

Podpis


RE: PvP MB #1 - Rpach3 - 06-04-2020

Podpis!


RE: PvP MB #1 - Explorer2000 - 06-04-2020

Podpis


RE: PvP MB #1 - Boro12 - 06-04-2020

Podpis, lecz SkyBlock, MineBlock, Creative ( SeaBlock ) to nie są tryby pod pvp i nie chodzi w nich o pvp. To podrzucanie graczy w górę to tylko i wyłącznie wina pluginu mmo moim zdaniem ( chyba działa to na zasadzie, że plugin/gra czyta strzały tak samo jak bicie łapką, a to ma szansę na podrzucenie gracza w górę ). Mi się wydaje, że jak plugin do mmo będzie w końcu zmieniony na nowszy, to zostanie on zmieniony na każdym trybie, a nie tylko na tych, które będą wychodzić po zmianie tego pluginu, co powinno naprawić wszystkie problemy z aktualnym przestarzałym mmo.


RE: PvP MB #1 - Darkowy - 06-04-2020

(06-04-2020, 17:49)Boro12 napisał(a): Podpis, lecz SkyBlock, MineBlock, Creative ( SeaBlock ) to nie są tryby pod pvp i nie chodzi w nich o pvp. To podrzucanie graczy w górę to tylko i wyłącznie wina pluginu mmo moim zdaniem ( chyba działa to na zasadzie, że plugin/gra czyta strzały tak samo jak bicie łapką, a to ma szansę na podrzucenie gracza w górę ). Mi się wydaje, że jak plugin do mmo będzie w końcu zmieniony na nowszy, to zostanie on zmieniony na każdym trybie, a nie tylko na tych, które będą wychodzić po zmianie tego pluginu, co powinno naprawić wszystkie problemy z aktualnym przestarzałym mmo.

Prawda , lecz nie chodzi tylko o to , ponieważ napisałem, że tutaj chodzi też o rycie seta oraz samo to , że większość łuków/kusz ma odrzut , a jak nie MMO cię wywali to odrzut + do tego ten wkurzający ogień.


RE: PvP MB #1 - _CyrexPl_ - 08-04-2020

Podpis!


RE: PvP MB #1 - FatalekJP - 09-04-2020

Podpis Mrugnięcie


RE: PvP MB #1 - Kircher - 17-04-2020

No np. /warp pvp mogło by być ale wątpię czy ktoś by chodził w miejsce bez możliwości ucieczki. A end jest od kopania a walka jest dodatkiem więc nie rozumiem prenensji że ktoś stoi na lini, może chce pokopać i czeka na odpowiedni moment żeby przebiec nie zabitym.


RE: PvP MB #1 - Tomasz 00 - 26-04-2020

Podpis, bardzo wkurzające jest to, że jak gracz wyjdzie za linie, to potem ucieka znowu na nią, tak samo strzelaja z lukow, kusz jak to wspomnial Darkowy. Dlatego co w tym trudnego aby zrobic taki spawn jak na starej edycji mineblocka? Najlepiej zrobic oddzielny warp, aby tez gracze mogli normalnie korzystac z endu, bo duzo osob narzeka, ze nie mogą normalnie pokopać chociazby endstone'a.