13-08-2017, 13:34
Moim pomysłem na nowy tryb jest tryb o nazwie plemiona, jednak bardziej ulepszony o nowe możliwości i funkcje.Teraz bardziej się rozpisze co do mojego pomysłu:
1.Wydobywanie surowców:
Surowce potrzebne do budowania budynków, rekrutowania wojska gracz będzie mógł wydobyć na własnej osadzie po wybudowaniu określonych budynków w których znajdowałby się nieskończony blok, który po zniszczeniu odnawiałby się natychmiastowo.
2.Budynki
Na osadzie (dużej działce) gracz będzie miał możliwość wznoszenia budynków, które będą podzielone na kategorie i oto mój pomysł:
*produkcyjne:
-tartak-tam jest wydobywane drewno potrzebne do budowy/rozbudowy budynków.
-kopalnia-tam jest wydobywany kamień potrzebny do budowy/rozbudowy budynków.
-glina-tam jest wydobywana glina potrzebna do budowy/rozbudowy budynków
-kopalnia żelaza-tam gracz wydobywa rudy żelaza potrzebne do przepalenia
-kopalnia węgla-tam gracz wydobywa węgiel potrzebny jako surowiec, który wymagany jest w hucie.
-huta-tam przerabiane są surowce na inne przedmioty i moja propozycja to:
ruda żelaza+5węgla=1sztabke żelaza
10kamienia+5węgla=1kamienną cegłe
20kamienia+10węgla=1wzmocnioną kamienną cegłe
-farma-można na niej sadzić zboże
-piekarnia-budynek w którym można przerabiać zboże na chleb i racje żywnościowe potrzebne na rekrutowanie wojska.
*administracyjne:
-ratusz-główny budynek na osadzie, określa poziom budynków, jest wymagany do wznoszenia innych budowli
-magazyn-budynek w którym przechowywane są surowce, które są potrzebne do wznoszenia budynków i są pobierane z niego (magazynu) podczas wznoszenia budynków.
-targ-budynek w którym gracz będzie miał możliwość sprzedawania swoich surowców natychmiastowo lub będzie mógł je wystawić na aukcji, wymagany jest 6 poziom ratusza
-targowisko-budynek na którym gracz będzie miał możliwość kupowania towarów od npc, wyższy poziom budynku będzie niwelował koszty, wymagany jest 6poziom ratusza
-kuźnia-budynek w którym są tworzone przedmioty z żelaza i określony poziom kuźni odblokowuje nowe przedmioty, wymagany jest 5poziom ratusza.
-warsztat-budynek w którym są tworzone przedmioty potrzebne do budynków, wymagany jest 3poziom ratusza
*wojskowe:
-koszary-tam rekrutowane jest wojsko, wymagany jest 2poziom ratusza, wyższy poziom koszar odblokowuje nowe jenostki, skraca czas szkolenia wojska, moja propozycja na jednostki (piknier,miecznik, topornik, lekki kawalerzysta, rycerz, łucznik, kusznik, kopacz)
-schowek-umożliwia schowanie surowców których wróg nie może splądrować
-stajnia-tam można zakupić konie potrzebne do jednostek konnych, wyższy poziom daje dostęp do lepszych koni
-zbrojownia-tam można kupować/wytwarzać broń potrzebną do rekrutacji jednostek
-pałac-umożliwia szkolenie szlachcica, wymagany jest 20poziom ratusza, 10poziom kuźni, 20poziom targu
-sala gwardzistów-umożliwia szkolenie gwardi-najlepszej jednostki w grze, wymagany jest pałac
-obóz-daje dostęp do dowódcy, który jest potrzebny do wysyłania ataków, każdy poziom zwiększa liczbe dowódców.
-warsztat oblężniczy-daje dostęp do rekrutowania jednostek oblężniczych i obronnych (taran, balista, katapulta, trebusz)
*obronne:
-mur-zwiększa obronne miasta, określa ilość jednostek, które mogą wejść na mury, ma określoną liczbe hp
-wieża- uszkadza piechote wroga podczas ataku na wioske, posiada określoną liczbe ataku i obronny, może zostać zniszczona
-wieża z balistą-atakuje wrogie maszyny oblężnicze, ma określoną liczbe ataku i obronny, może zostać zniszczona
-wieża obserwacyjna-powiadamia szybciej o nadchodzącym ataku
-fosa-zmniejszao o określony % liczbe punktów obronny armi przeciwnika w oblężeniu
*inne-budynki, które nie pasują do powyższych kategori:
-domy-dają co określony czas $ (jako forme podatków)
-ozdoby różnego rodzaju
3.System budowania
System budowania budynków polegałby na tym, że gracz posiadałby patyk z zmienioną nazwą, który dawałby możliwość budowania-najpierw wybierałby kategorie, potem budynek i potem pokazywałby się kontur jego-na zielone, że może w tym miejscu zbudować, a na czerwono, że zbyt mało miejsca.Ulepszanie budynku polegałoby na kliknięciu młotkiem na budynek i kliknięciu ulepsz i jeśli gracz miałby surowce na to.
4.Forma osady
Osada miałaby forme działki 500na500 z zmienioną teksturą.
5.Narzędzia
Narzędzia na tym trybie miałyby zmienioną role-lepsze narzędzie dawałyby więcej surowców po zniszczeniu:
-drewniane-1
-kamienne-2
-żelazne-3
-diamentowe-4
6.Bitwy
Na tym trybie występowałyby 3 róznego rodzaju tryby bitew:
-bitwa polowa-walka armii przed zamkiem
-oblężenie-bitwa polowa+szturm na zamek wroga
-podbój-podbicie wioski przeciwnika
7.Dyplomacja
Dyplomacja określałaby stosunki między graczami:
-wojna-walczące wioski między sobą otrzymują premie do ataku i obronny 20%
-neutralnny-brak bonusów
-sojusznik-umożliwia wysyłania wsparcia, daje bonus do walki z graczem z którym prowadzi sojusznik wojne
8.Inne rzeczy.
*Spawn tego trybu miałby charakter miasta w którym byłyby npc gdzie gracz za surowce mógłby kupować przedmioty
*Za pokonywanie jednostek gracz otrzymywałby punkty walki, za nie miałby tytuł, który dawałby bonusy
*Byłyby questy takie jak w plemionach 2-tribal wars 2
*Oprócz graczy na mapie byłyby wioski barbażyńskie z skalą ulepszenia od 1 do 10
*Edycja trwałaby około rok
*Budynki produkcyjne dawałyby dostawy do magazynu co 10minut
*Ulepszanie budynków produkcyjnych zwiększałoby dostawy
*Budynki miałyby wiele poziomów i wraz z ulepszaniem zmieniałyby wygląd
Myśle, że pomysł wypaliłby, dlatego że jest kilka takich serwerów w europie i jeden w Polsce i gdyby powstał tutaj to wiele graczy nowych dołączyłoby i jest on unikatowy.W razie problemów moge pomóc przy budowie takiego trybu gdyby pomysł przeszedł.
1.Wydobywanie surowców:
Surowce potrzebne do budowania budynków, rekrutowania wojska gracz będzie mógł wydobyć na własnej osadzie po wybudowaniu określonych budynków w których znajdowałby się nieskończony blok, który po zniszczeniu odnawiałby się natychmiastowo.
2.Budynki
Na osadzie (dużej działce) gracz będzie miał możliwość wznoszenia budynków, które będą podzielone na kategorie i oto mój pomysł:
*produkcyjne:
-tartak-tam jest wydobywane drewno potrzebne do budowy/rozbudowy budynków.
-kopalnia-tam jest wydobywany kamień potrzebny do budowy/rozbudowy budynków.
-glina-tam jest wydobywana glina potrzebna do budowy/rozbudowy budynków
-kopalnia żelaza-tam gracz wydobywa rudy żelaza potrzebne do przepalenia
-kopalnia węgla-tam gracz wydobywa węgiel potrzebny jako surowiec, który wymagany jest w hucie.
-huta-tam przerabiane są surowce na inne przedmioty i moja propozycja to:
ruda żelaza+5węgla=1sztabke żelaza
10kamienia+5węgla=1kamienną cegłe
20kamienia+10węgla=1wzmocnioną kamienną cegłe
-farma-można na niej sadzić zboże
-piekarnia-budynek w którym można przerabiać zboże na chleb i racje żywnościowe potrzebne na rekrutowanie wojska.
*administracyjne:
-ratusz-główny budynek na osadzie, określa poziom budynków, jest wymagany do wznoszenia innych budowli
-magazyn-budynek w którym przechowywane są surowce, które są potrzebne do wznoszenia budynków i są pobierane z niego (magazynu) podczas wznoszenia budynków.
-targ-budynek w którym gracz będzie miał możliwość sprzedawania swoich surowców natychmiastowo lub będzie mógł je wystawić na aukcji, wymagany jest 6 poziom ratusza
-targowisko-budynek na którym gracz będzie miał możliwość kupowania towarów od npc, wyższy poziom budynku będzie niwelował koszty, wymagany jest 6poziom ratusza
-kuźnia-budynek w którym są tworzone przedmioty z żelaza i określony poziom kuźni odblokowuje nowe przedmioty, wymagany jest 5poziom ratusza.
-warsztat-budynek w którym są tworzone przedmioty potrzebne do budynków, wymagany jest 3poziom ratusza
*wojskowe:
-koszary-tam rekrutowane jest wojsko, wymagany jest 2poziom ratusza, wyższy poziom koszar odblokowuje nowe jenostki, skraca czas szkolenia wojska, moja propozycja na jednostki (piknier,miecznik, topornik, lekki kawalerzysta, rycerz, łucznik, kusznik, kopacz)
-schowek-umożliwia schowanie surowców których wróg nie może splądrować
-stajnia-tam można zakupić konie potrzebne do jednostek konnych, wyższy poziom daje dostęp do lepszych koni
-zbrojownia-tam można kupować/wytwarzać broń potrzebną do rekrutacji jednostek
-pałac-umożliwia szkolenie szlachcica, wymagany jest 20poziom ratusza, 10poziom kuźni, 20poziom targu
-sala gwardzistów-umożliwia szkolenie gwardi-najlepszej jednostki w grze, wymagany jest pałac
-obóz-daje dostęp do dowódcy, który jest potrzebny do wysyłania ataków, każdy poziom zwiększa liczbe dowódców.
-warsztat oblężniczy-daje dostęp do rekrutowania jednostek oblężniczych i obronnych (taran, balista, katapulta, trebusz)
*obronne:
-mur-zwiększa obronne miasta, określa ilość jednostek, które mogą wejść na mury, ma określoną liczbe hp
-wieża- uszkadza piechote wroga podczas ataku na wioske, posiada określoną liczbe ataku i obronny, może zostać zniszczona
-wieża z balistą-atakuje wrogie maszyny oblężnicze, ma określoną liczbe ataku i obronny, może zostać zniszczona
-wieża obserwacyjna-powiadamia szybciej o nadchodzącym ataku
-fosa-zmniejszao o określony % liczbe punktów obronny armi przeciwnika w oblężeniu
*inne-budynki, które nie pasują do powyższych kategori:
-domy-dają co określony czas $ (jako forme podatków)
-ozdoby różnego rodzaju
3.System budowania
System budowania budynków polegałby na tym, że gracz posiadałby patyk z zmienioną nazwą, który dawałby możliwość budowania-najpierw wybierałby kategorie, potem budynek i potem pokazywałby się kontur jego-na zielone, że może w tym miejscu zbudować, a na czerwono, że zbyt mało miejsca.Ulepszanie budynku polegałoby na kliknięciu młotkiem na budynek i kliknięciu ulepsz i jeśli gracz miałby surowce na to.
4.Forma osady
Osada miałaby forme działki 500na500 z zmienioną teksturą.
5.Narzędzia
Narzędzia na tym trybie miałyby zmienioną role-lepsze narzędzie dawałyby więcej surowców po zniszczeniu:
-drewniane-1
-kamienne-2
-żelazne-3
-diamentowe-4
6.Bitwy
Na tym trybie występowałyby 3 róznego rodzaju tryby bitew:
-bitwa polowa-walka armii przed zamkiem
-oblężenie-bitwa polowa+szturm na zamek wroga
-podbój-podbicie wioski przeciwnika
7.Dyplomacja
Dyplomacja określałaby stosunki między graczami:
-wojna-walczące wioski między sobą otrzymują premie do ataku i obronny 20%
-neutralnny-brak bonusów
-sojusznik-umożliwia wysyłania wsparcia, daje bonus do walki z graczem z którym prowadzi sojusznik wojne
8.Inne rzeczy.
*Spawn tego trybu miałby charakter miasta w którym byłyby npc gdzie gracz za surowce mógłby kupować przedmioty
*Za pokonywanie jednostek gracz otrzymywałby punkty walki, za nie miałby tytuł, który dawałby bonusy
*Byłyby questy takie jak w plemionach 2-tribal wars 2
*Oprócz graczy na mapie byłyby wioski barbażyńskie z skalą ulepszenia od 1 do 10
*Edycja trwałaby około rok
*Budynki produkcyjne dawałyby dostawy do magazynu co 10minut
*Ulepszanie budynków produkcyjnych zwiększałoby dostawy
*Budynki miałyby wiele poziomów i wraz z ulepszaniem zmieniałyby wygląd
Myśle, że pomysł wypaliłby, dlatego że jest kilka takich serwerów w europie i jeden w Polsce i gdyby powstał tutaj to wiele graczy nowych dołączyłoby i jest on unikatowy.W razie problemów moge pomóc przy budowie takiego trybu gdyby pomysł przeszedł.