08-10-2017, 07:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-10-2017, 07:21 przez pawelklein.)
Chodzi mi o coś co chroniłoby przed nóżkami oraz innymi sposobami na zabijanie graczy po tp.
Proponuje aby po teleportacji gracz otrzymywałby pewne efekty na kilka sekund (absorpcja regeneracja odporność na ogień itp) aby
trudniej było zabić gracza po tp. Oczywiście na end ludzie w sojuszu pewnie tepali by sie do siebie co chwile aby te efekty uzyskać A więc
wymyśliłem limit czasu. Teleportować możemy się co 2 minuty i O ile gracz do którego chcemy tp jest od nas oddalony o conajmniej 100 kratek.
Pozdrawiam ! Paweł
Proponuje aby po teleportacji gracz otrzymywałby pewne efekty na kilka sekund (absorpcja regeneracja odporność na ogień itp) aby
trudniej było zabić gracza po tp. Oczywiście na end ludzie w sojuszu pewnie tepali by sie do siebie co chwile aby te efekty uzyskać A więc
wymyśliłem limit czasu. Teleportować możemy się co 2 minuty i O ile gracz do którego chcemy tp jest od nas oddalony o conajmniej 100 kratek.
Pozdrawiam ! Paweł
Same dobre chłopaki z classica