12-05-2019, 12:17
Mam propozycję na nowy tryb p.t. Dziki Zachód! Polega on na tym, że jesteśmy na wielkiej mapie pustynnej (!Z WYŁĄCZONYM EDYTOWANIEM MAPY!), na której są miasteczka oraz farmy itp. Można szukać skarbów, walczyć z bandytami, tworzyć gangi, jeździć na koniu i zbudować własną rezydencję na działkach. Za pomocą pluginów można stworzyć broń palną, aby było w stylu dzikiego zachodu to może być:
Żelazna zbroja dla konia - rewolwer (zwykła szybkostrzelność, zwykłe obrażenia)
Złota zbroja dla konia - dubeltówka (mała szybkostrzelność, duże obrażenia)
Diamentowa zbroja dla konia - karabin (taki Gew88 )(duża szybkostrzelność, małe obrażenia)
Wszystkie bronie muszą być jakoś zbalanoswane! Konie też można mieć!
Konie mają 4 klasy: A, B, C i D. Klasa A jest najsłabsza. Lepsza jest klasa B, a prawie najlepsza jest klasa C. Najlepsze konie są klasy D, można kupić przepustkę za trochę tokenów (dużo tokenów). Przy zakupie konia można wybrać mu imię oraz karnację. W dodatku, otrzyma się "gwizdek". Po użyciu, nasz koń przeteleportuje się do nas. Normalnie, koń jest na działce.
Na start każdy by otrzymał jednorazowy zestaw. Po zakupie wyższej rangi otrzymuje się drugi (np. Masz GRACZa, dostajesz kit start dla gracza, potem kupujesz VIPa, otrzymujesz kit start dla VIP, to samo z sVIP):
Ranga: Gracz
- 1 rewolwer
- 1 nóż (żelazny miecz)
- 24 naboje/rewolwer
- 8 chlebów
- 3 pieczone mięsa
- Przepustkę na darmowego konia (klasa A)
- siodło
- Zbroja skórzana dla gracza
- Oraz 100$
Ranga: VIP
- 2x rewolwer
- 1 ulepszony nóż (Sharpness II)
- 42 naboi/rewolwer
- 12 chlebów
- 6 pieczonych mięs
- przepustka na konia klasy B
- siodło
- (jeżeli na 1.14) skórzana zbroja dla konia
- Zbroja kolcza dla gracza
- I 500$ na start.
Ranga: sVIP
- Dubeltowka
- Nóż asasynów (diamentowy miecz)
- 30 naboi/strzelba
- 24 chleby
- 12 mięsów
- przepusta/koń C
- siodło
- żelazna zbroja dla konia
- Żelazna zbroja dla gracza
- 1000$ na start
(to tylko propozycje)
Na mapie będą rozrzucone skrzynie z rzeczami, które można sprzedać. W wioskach będzie mogło się zakupić u kogośtam mapę skarbów, która poda koordynaty skarbu. Bandyci będą czasami przejeżdzać przez miasta. Za likwidację bandyty otrzymujemy zagrodę zależnie od jego poziomu:
Poziom: 1 Nagroda: 50$
Poziom: 2 Nagroda: 100$
P: 3 N: 200
P: 4 N: 500
P: 5 N: 1000
P: 6 N: 1500
Poziom: Boss Nagroda: 3000$
Działki. Zwykli gracze będą mieli do dyspozycji 1 działkę, VIPowie 2, a sVIPowie 3.
PvP. Na naszej mapie będzie PvP, ale na niektórych terenach będzie wyłączone (np. w miastach). Przy śmierci gracz traci 1 losowy przedmiot. Nie może to być gwizdek konia, jeżeli gracz nie ma żadnych przedmiotów przy sobie (albo ma tylko gwizdek konia) to traci 10$.
Gangi. VIP albo sVIP mogą założyć gang. Przewiduje się 5 rang: Rekrut, Członek, Starszy, Zastępca, Szef. Dopiero "Starsi" mogą dodawać, a Zastępa oraz Szef - usuwać (dodawać też). Członki mają dostęp do specjalnej działki klanowej, którą otrzymuje szef. Dlatego więc koszt stworzenia gangu musi być wysższy niż normalnie. Tylko szef może dawać przywileje do możliwości edytowania kwatery. Rekruci muszą być zatwierzeni przez Zastępce albo Szefa.
Sklepy. W lobby powinien być portal do otwartej mapy, portal do działki, pomoc oraz sklepy. Mogą to być po prostu wieśniaki czekające aż ktoś u nich coś kupi.
Takie 4Fun + PvP + MobRaiders + Frakcje!
Jeżeli chcesz, aby taki tryb trafiłby do gry, zagłosuj w ankiecie na TAK!
Jeżeli chcesz, aby ten tryb był dostępny, ale ze zmianami, wybierz w ankiecie TAK, ALE PO POPRAWKACH oraz napisz, co ty byś zmienił.
Jeżeli chcesz, aby ten tryb nie wszedł, to wybierz NIE i napisz, dlaczego nie albo po prostu nic nie wybieraj.
(sam wszystko wymyśliłem)
(tak było)
(nie zmyślam)
Żelazna zbroja dla konia - rewolwer (zwykła szybkostrzelność, zwykłe obrażenia)
Złota zbroja dla konia - dubeltówka (mała szybkostrzelność, duże obrażenia)
Diamentowa zbroja dla konia - karabin (taki Gew88 )(duża szybkostrzelność, małe obrażenia)
Wszystkie bronie muszą być jakoś zbalanoswane! Konie też można mieć!
Konie mają 4 klasy: A, B, C i D. Klasa A jest najsłabsza. Lepsza jest klasa B, a prawie najlepsza jest klasa C. Najlepsze konie są klasy D, można kupić przepustkę za trochę tokenów (dużo tokenów). Przy zakupie konia można wybrać mu imię oraz karnację. W dodatku, otrzyma się "gwizdek". Po użyciu, nasz koń przeteleportuje się do nas. Normalnie, koń jest na działce.
Na start każdy by otrzymał jednorazowy zestaw. Po zakupie wyższej rangi otrzymuje się drugi (np. Masz GRACZa, dostajesz kit start dla gracza, potem kupujesz VIPa, otrzymujesz kit start dla VIP, to samo z sVIP):
Ranga: Gracz
- 1 rewolwer
- 1 nóż (żelazny miecz)
- 24 naboje/rewolwer
- 8 chlebów
- 3 pieczone mięsa
- Przepustkę na darmowego konia (klasa A)
- siodło
- Zbroja skórzana dla gracza
- Oraz 100$
Ranga: VIP
- 2x rewolwer
- 1 ulepszony nóż (Sharpness II)
- 42 naboi/rewolwer
- 12 chlebów
- 6 pieczonych mięs
- przepustka na konia klasy B
- siodło
- (jeżeli na 1.14) skórzana zbroja dla konia
- Zbroja kolcza dla gracza
- I 500$ na start.
Ranga: sVIP
- Dubeltowka
- Nóż asasynów (diamentowy miecz)
- 30 naboi/strzelba
- 24 chleby
- 12 mięsów
- przepusta/koń C
- siodło
- żelazna zbroja dla konia
- Żelazna zbroja dla gracza
- 1000$ na start
(to tylko propozycje)
Na mapie będą rozrzucone skrzynie z rzeczami, które można sprzedać. W wioskach będzie mogło się zakupić u kogośtam mapę skarbów, która poda koordynaty skarbu. Bandyci będą czasami przejeżdzać przez miasta. Za likwidację bandyty otrzymujemy zagrodę zależnie od jego poziomu:
Poziom: 1 Nagroda: 50$
Poziom: 2 Nagroda: 100$
P: 3 N: 200
P: 4 N: 500
P: 5 N: 1000
P: 6 N: 1500
Poziom: Boss Nagroda: 3000$
Działki. Zwykli gracze będą mieli do dyspozycji 1 działkę, VIPowie 2, a sVIPowie 3.
PvP. Na naszej mapie będzie PvP, ale na niektórych terenach będzie wyłączone (np. w miastach). Przy śmierci gracz traci 1 losowy przedmiot. Nie może to być gwizdek konia, jeżeli gracz nie ma żadnych przedmiotów przy sobie (albo ma tylko gwizdek konia) to traci 10$.
Gangi. VIP albo sVIP mogą założyć gang. Przewiduje się 5 rang: Rekrut, Członek, Starszy, Zastępca, Szef. Dopiero "Starsi" mogą dodawać, a Zastępa oraz Szef - usuwać (dodawać też). Członki mają dostęp do specjalnej działki klanowej, którą otrzymuje szef. Dlatego więc koszt stworzenia gangu musi być wysższy niż normalnie. Tylko szef może dawać przywileje do możliwości edytowania kwatery. Rekruci muszą być zatwierzeni przez Zastępce albo Szefa.
Sklepy. W lobby powinien być portal do otwartej mapy, portal do działki, pomoc oraz sklepy. Mogą to być po prostu wieśniaki czekające aż ktoś u nich coś kupi.
Takie 4Fun + PvP + MobRaiders + Frakcje!
Jeżeli chcesz, aby taki tryb trafiłby do gry, zagłosuj w ankiecie na TAK!
Jeżeli chcesz, aby ten tryb był dostępny, ale ze zmianami, wybierz w ankiecie TAK, ALE PO POPRAWKACH oraz napisz, co ty byś zmienił.
Jeżeli chcesz, aby ten tryb nie wszedł, to wybierz NIE i napisz, dlaczego nie albo po prostu nic nie wybieraj.
(sam wszystko wymyśliłem)
(tak było)
(nie zmyślam)