08-07-2019, 16:28
Mam propozycję na tryb, w którym głównym zadaniem jest wykonywanie misji poprzez walkę z potworami, odnajdywowanie różnych przedmiotów itp. Całość byłaby w nowożytnim stylu. Jest to takie połączenie MobRaiders, Frakcji oraz Roleplayu.
(inspirowane grami anime manga MMORPG)
1. Klasy
Mogłoby się podzelić graczy na klasy - oznaczałyby, w czym są najlepsi oraz dodawały im przed nickiem na czatcie prefiks typu [klasa].
Uważam, że najlepszym podziałem są Wojownik/Strzelec/Czarodziej. Wojownicy mieli by 10 <3, oraz na start otrzymywali by lepszy miecz i zbroję. Strzelcy otrzymywali by standardową zbroję i miecz, lecz za to otrzymywali by zenchatnowany łuk i byliby trochę szybsi. Niestety, mieliby po 8 <3. Czarodzieje powinni dostać standardową zbroję, miecz i łuk, ale mieliby po 13 <3, oraz o wiele większy zakres zaklęć. Zaklęcia kosztowały by Manę.
2. Zaklęcia
Strzelcy oraz Wojownicy powinni mieć po 3 zaklęcia, a czarodzieje po 6-7. Mogą to być po prostu takie typu "uzdrowienie (+30% HP)", "super uderzenie" lub np. "szybkość 2x na 10 sekund". Można wstawić jakiekolwiek, albo nawet więcej, tylko wstawiłoby się limit slotów (np. zaklęcia to była by wełna w różnych kolorach, i plugin blokowałby posiadanie więcej niż 3 w ekwipunku). Oczywiście, Czarodziejowie otrzymaliby więcej slotów, albo nawet więcej zaklęć do nauczenia. Zaklęcia, aby nimi nie spamować, kosztowały by Manę. U Czarodziejów napełniała by się automatycznie, np. 1 punkt co 1 sekundę, a u Woj/Str 1 punkt co 2 sekundy.
3. Broń
Miecze mogą być mieczami, podobnie byłoby z łukiem (i kuszą, jeżeli na 1.14). Motyka mogła by być sztyletem, siekiera - toporem. Można wykorzystać końskie zbroje jako rewolwery/strzelby/sztucery. Rewolwer może być żelazną końśką zbroją, strzelba - złotą lub skórzaną, a sztucer - diamentowy albo złoty. Czarodziejowie mogliby otrzymać różdzkę (zwyłky patyk).
4. Przeciwnicy
Wrogów może być absurdalnie dużo, od kurczaków-morderców po wiedźmy rzucające siarczystymi błyskawicami. Aby super-silne potwory nie atakowałyby nowych graczy, potwory powinno się porozstawiać w różnych pokojach, do których było by połączenie przez inne pokoje. Każdy "portal" byłby połączony albo z pokojem, albo z lobby. Aby wejść do danego pokoju, należy mieć odpowiedni poziom doświadczenia, np. pierwszy pokój byłby od poziomu 1, drugi od np. 5, a trzeci od 9. Na każdy pokój powinien być zestaw fabularnych zadań, które
kończyłyby sięna walce z mini-bossem. Każdy zestaw zadań należałby do tzw. Arki. Arkę kończy Boss, z którym można by było walczyć na Rajdzie.
5. Rajdy
Inspirując się pewną grą, Rajdy to byłyby specjalne misje. Można zaprosić do nich znajomych, aby pomagali podczas walki, ale za każdym towarzyszem broni Boss byłby silniejszy, np. 1 osoba - 100%, 2 - 120%, 3 - 140% itp. Akcja rozgrywałaby się ustalonym miejscu. Walka z
Bossem może być podzielona na Fazy, a każdą Fazę przecina Fala Minionów Bossa. Oczywicie, tak nie musi być. Aby ktoś mógł walczyć z tobą z Bossem na Rajdzie, MUSI walczyć z nim poraz pierwszy (znaczy, że go wcześcniej nie pokonał, sam albo z innymi). W dodatku, musi być w tym samym momencie co każdy jego kompan. Za pokonanie bossa otrzymywałoby się dużo kasy oraz specjalne rzeczy.
6. Arki
Zestawy zadań, które się wiążą z innymi fabularnie są zwane Arkami (pod warunkiem, że ich jest więcej niż 4). Arkę kończy Rajd.
7. Arka-arek.
Arka-arek to wszystkie misje fabularne. Kończy je Finałowy Boss, z którym można walczyć tylko samemu.
8. Więcej
Więcej rzeczy stawiam na fantazję Admnistracji, Graczy i wszystkich, którzy mogą proponować własne propozycje do tego trybu.
Mam nadzieję, że taki tryb pojawi się kiedyś na Serwerze.
(inspirowane grami anime manga MMORPG)
1. Klasy
Mogłoby się podzelić graczy na klasy - oznaczałyby, w czym są najlepsi oraz dodawały im przed nickiem na czatcie prefiks typu [klasa].
Uważam, że najlepszym podziałem są Wojownik/Strzelec/Czarodziej. Wojownicy mieli by 10 <3, oraz na start otrzymywali by lepszy miecz i zbroję. Strzelcy otrzymywali by standardową zbroję i miecz, lecz za to otrzymywali by zenchatnowany łuk i byliby trochę szybsi. Niestety, mieliby po 8 <3. Czarodzieje powinni dostać standardową zbroję, miecz i łuk, ale mieliby po 13 <3, oraz o wiele większy zakres zaklęć. Zaklęcia kosztowały by Manę.
2. Zaklęcia
Strzelcy oraz Wojownicy powinni mieć po 3 zaklęcia, a czarodzieje po 6-7. Mogą to być po prostu takie typu "uzdrowienie (+30% HP)", "super uderzenie" lub np. "szybkość 2x na 10 sekund". Można wstawić jakiekolwiek, albo nawet więcej, tylko wstawiłoby się limit slotów (np. zaklęcia to była by wełna w różnych kolorach, i plugin blokowałby posiadanie więcej niż 3 w ekwipunku). Oczywiście, Czarodziejowie otrzymaliby więcej slotów, albo nawet więcej zaklęć do nauczenia. Zaklęcia, aby nimi nie spamować, kosztowały by Manę. U Czarodziejów napełniała by się automatycznie, np. 1 punkt co 1 sekundę, a u Woj/Str 1 punkt co 2 sekundy.
3. Broń
Miecze mogą być mieczami, podobnie byłoby z łukiem (i kuszą, jeżeli na 1.14). Motyka mogła by być sztyletem, siekiera - toporem. Można wykorzystać końskie zbroje jako rewolwery/strzelby/sztucery. Rewolwer może być żelazną końśką zbroją, strzelba - złotą lub skórzaną, a sztucer - diamentowy albo złoty. Czarodziejowie mogliby otrzymać różdzkę (zwyłky patyk).
4. Przeciwnicy
Wrogów może być absurdalnie dużo, od kurczaków-morderców po wiedźmy rzucające siarczystymi błyskawicami. Aby super-silne potwory nie atakowałyby nowych graczy, potwory powinno się porozstawiać w różnych pokojach, do których było by połączenie przez inne pokoje. Każdy "portal" byłby połączony albo z pokojem, albo z lobby. Aby wejść do danego pokoju, należy mieć odpowiedni poziom doświadczenia, np. pierwszy pokój byłby od poziomu 1, drugi od np. 5, a trzeci od 9. Na każdy pokój powinien być zestaw fabularnych zadań, które
kończyłyby sięna walce z mini-bossem. Każdy zestaw zadań należałby do tzw. Arki. Arkę kończy Boss, z którym można by było walczyć na Rajdzie.
5. Rajdy
Inspirując się pewną grą, Rajdy to byłyby specjalne misje. Można zaprosić do nich znajomych, aby pomagali podczas walki, ale za każdym towarzyszem broni Boss byłby silniejszy, np. 1 osoba - 100%, 2 - 120%, 3 - 140% itp. Akcja rozgrywałaby się ustalonym miejscu. Walka z
Bossem może być podzielona na Fazy, a każdą Fazę przecina Fala Minionów Bossa. Oczywicie, tak nie musi być. Aby ktoś mógł walczyć z tobą z Bossem na Rajdzie, MUSI walczyć z nim poraz pierwszy (znaczy, że go wcześcniej nie pokonał, sam albo z innymi). W dodatku, musi być w tym samym momencie co każdy jego kompan. Za pokonanie bossa otrzymywałoby się dużo kasy oraz specjalne rzeczy.
6. Arki
Zestawy zadań, które się wiążą z innymi fabularnie są zwane Arkami (pod warunkiem, że ich jest więcej niż 4). Arkę kończy Rajd.
7. Arka-arek.
Arka-arek to wszystkie misje fabularne. Kończy je Finałowy Boss, z którym można walczyć tylko samemu.
8. Więcej
Więcej rzeczy stawiam na fantazję Admnistracji, Graczy i wszystkich, którzy mogą proponować własne propozycje do tego trybu.
Mam nadzieję, że taki tryb pojawi się kiedyś na Serwerze.