- Bugi.
a. Komendą /sell blocks można sprzedać eventowe tridenty i prawdopodobnie wszelkie itemy eventowe, które pojawiają się w /menu.
b. Mając wyłączony drop prosto do ekwipunku tracimy wykopane itemy.
c. Nie wiem czy jest to bug czy zamierzone działanie. Kilof fortune 10 powinien wyrzucać średnio 15 marchewek, ale daje 9-10.
- Zmiany QOL(Quality of life).
a. Zapisywanie ustawień dropu.
b. Możliwość użycia /sell blocks posiadając eventowe itemy(zamiast całkowitego nie wykonywania po prostu je pomijać)
c. Możliwość wyłączenia podnoszenia większej ilości rzeczy(np. stone, glowstone)
d. Możliwość ustawienia jednego stylu czatu(po prostu np. jeden kolor, a nie co osoba to inny kolor i oczywiście widoczne tylko dla nas)
e. Dodanie do regulaminu podpunktu zabraniającego pisania o wszelkie dotacje, podpisy etc. Aż chce się rzygać jak widzę 3x pod rząd (PRZYJMUJE DOTACJE NA WYSPIE OD 5k!!!!!!), bo jest to po prostu odmiana żebrania.
f. Możliwość podejrzenia enchantów eventowego itemu przed jego stworzeniem.
g. Powrót naprawy całego ekwipunku na /warp naprawa.
h. Klikając z shiftem receptura powinna iść do swojego miejsca, nie w miejsce składników.
i. Dodanie plecaków.
i. Kopiąc kamień bez Turbo Dropu zapełniamy cały ekwipunek w +-35 sekund, z TurboDropem zmienia się to w jakieś 20 sekund. Normalnie można użyć po prostu /sell blocks, ale w tym momencie jest event i za każdym razem musimy wracać się do skrzynki, żeby wyrzucić receptury.
ii. Proponowałbym, żeby każdy surowiec miał swój oddzielny plecak(albo przynajmniej kilka slotów na plecaki zbierające jakieś surowce). Można byłoby go ulepszać, np. z możliwości trzymania 1 stacku do 2, 4etc.
j. Jakaś forma niezniszczalnego kilofa(albo UB100) jak łopata svipa.
- a. Tutaj mały powrót do plecaków – z 35 sekund kopania zyskujemy +-300$. Połowa z tego to cobblestone i stone. Czyli mamy wybór – tracimy mniej czasu na sprzedawanie, ale za to tracimy połowę zysku, albo co 40 sekund biegamy do skrzynki, żeby wyrzucić receptury. Ten problem pojawia się tylko w górnictwie, bo resztę można jakoś zautomatyzować, a 16(albo 64) hoppery po prostu nie wyrabiają z ilością itemów, które generuje górnictwo. Teoretycznie, jeżeli itemy trafiały by równomiernie na wszystkie hoppery to 64 by wystarczały, ale a) jest to bardzo mało możliwe b) co z dalszą dystrybucją itemów? c) na ziemię wypadają tylko dodatkowy itemy z mcmmo(stone, glowstone, redstone)
b. Odnosząc się do Ciekawa propozycja w miejsce lagujących kaktusiarek (gc2.pl). Zamiast generatorów pieniędzy po prostu udostępnić każdemu generatory jak można kupić, tylko słabsze, z możliwością ulepszenia. Coś takiego jak na Skyblocku pewnego serwera na H. Jak za to wynagrodzić osoby, które kupiły generatory? Po prostu wyższymi poziomami ich, albo maksymalnym poziomem od startu(gdzie np. zwykłemu graczowi zdobycie miliona(przykładowa liczba) diamentów zajmie dość trochę czasu.
c. Nerf farmienia. Według kilku różnych graczy zyskujemy ok 200 tysięcy/godzina z samych marchewek! Godzina kopania? Ok 27 tysięcy(bez turbodropu i nie licząc pieniędzy na naprawę kilofów, dodatkowo najwydajniejszym sposobem(chyba)). Czy nie uważacie, że coś jest nie tak?
d. MCMMO:
i. Dodanie alchemii i może enchantowania.(bardzo tęsknię za haste II) ☹
ii. Rework pasywnych umiejętności górnictwa i kopania, bo są prawie bezużyteczne.
iii. Całkowity rework drwalstwa i odzysku, bo są bezużyteczne.
f. Trochę więcej transparentności co do szans dropu. Jaka jest szansa na drop receptury z eventowym itemem? Jaka jest szansa na smocze itemy z łowienia?
Ocena wątku:
Dużo propozycji
|
Wielkie podpis, jednak z małym ,,ale"
2j niezniszczalne kilofy istnieją, dostępne są na eventach, np kilof VII/IV z halloween lub ten aktualny z alchemii Ub100 posiada chociażby wspomagany kilof Szacun, ze chcialo ci się to wypunktowywac Edek nie gryź proszę
01-02-2021, 18:01
podpis, ale przecież bylo juz wiele propozycji odnośnie plecaków-w odpowiedzi dostajemy informacje o istnieniu shulkerow.
01-02-2021, 20:56
1.
d. silk touch usuwa niektóre wykopane bloki e. fortuna nie podnosi wszystkich możliwych dropów, które są w normalnej grze f. fortuna nie pozwala wykopać większej ilości surowców g. Rzucane potki z powolnym opadaniem dalej cofają graczy, można ich użyć po prostu trzymając je w drugiej ręce 2. a. Zapisywanie ustawień dropu. + możliwość ustalenia czy drop będzie leciał do eq czy na podłogę albo w ogóle nie leciał (mmo też się wlicza) b. Możliwość użycia /sell blocks posiadając eventowe itemy(zamiast całkowitego nie wykonywania po prostu je pomijać) Używaj /sell hand i nie będzie problemu c. Możliwość wyłączenia podnoszenia większej ilości rzeczy(np. stone, glowstone) Jeśli chodzi o podnoszenie z mmo i dropu tak, jeśli chodzi o wykopywanie bezpośrednio, nie d. Możliwość ustawienia jednego stylu czatu(po prostu np. jeden kolor, a nie co osoba to inny kolor i oczywiście widoczne tylko dla nas) A po co to komu, nic nieznacząca zmiana, jak najbardziej na + :D e. Dodanie do regulaminu podpunktu zabraniającego pisania o wszelkie dotacje, podpisy etc. Aż chce się rzygać jak widzę 3x pod rząd (PRZYJMUJE DOTACJE NA WYSPIE OD 5k!!!!!!), bo jest to po prostu odmiana żebrania. Ta, już wystarczy, że regulamin i tak jest spaprany, jestem na nie :( f. Możliwość podejrzenia enchantów eventowego itemu przed jego stworzeniem. Super pomysł, ale zawsze można się spytać kogoś, kto posiada takie przedmioty o ich enchanty, a przed eventem to będzie takie trochę usuwanie sensu "specjalnych przedmiotów" moim zdaniem g. Powrót naprawy całego ekwipunku na /warp naprawa. Nwm jak się odnieść, masz mending i możliwość naprawy 1 itemu tabliczką, powinno wystarczyć h. Klikając z shiftem receptura powinna iść do swojego miejsca, nie w miejsce składników. Ogólnie to event, to tu nawet jak na początku eventu zgłosisz takie rzeczy to nie zostaną naprawione, mamy 2 przykłady na samym forum tego :P ale tak, ułatwienie tworzenia w eventach by było fajne, bo jak chcesz stworzyć dużą ilość przedmiotów z eventu to strasznie długo się to robi i jest to męczące i. Dodanie plecaków. i. Kopiąc kamień bez Turbo Dropu zapełniamy cały ekwipunek w +-35 sekund, z TurboDropem zmienia się to w jakieś 20 sekund. Normalnie można użyć po prostu /sell blocks, ale w tym momencie jest event i za każdym razem musimy wracać się do skrzynki, żeby wyrzucić receptury. ii. Proponowałbym, żeby każdy surowiec miał swój oddzielny plecak(albo przynajmniej kilka slotów na plecaki zbierające jakieś surowce). Można byłoby go ulepszać, np. z możliwości trzymania 1 stacku do 2, 4etc. Jeeej kopiowanie, jak najbardziej na +. Dodatkowo gdyby wykopane rzeczy mogłyby lecieć bezpośrednio do plecaka poprzez nwm, uprzednie ustawienie filtra na przedmioty wpadające do niego by było super rzeczą, ułatwiłoby to problem z bardzo szybkim zapełnianiem się ekwipunków itp. j. Jakaś forma niezniszczalnego kilofa(albo UB100) jak łopata svipa. Mamy niezniszczalne przedmioty!!!! Wszystko co napisałem to odnosi się do sb1 jak coś. Byłbym w stanie dać więcej takich punktów co ty dałeś, ale mi się nie chcę, bo raczej i tak nic za bardzo nie zostanie zmienione, gc2 pod tym względem jest raczej stabilne xD (01-02-2021, 20:56)Boro12 napisał(a): 1. Na skyblocku posiadajac receptury w ekwipunku jesteście w stanie sprzedać jakis inny przedmiot poprzez /sell hand? Na mineblocku to nie dziala. Nie dziala ani /sell hand, ani /sell (konkretne id przedmiotu) Edek nie gryź proszę
01-02-2021, 22:24
(01-02-2021, 21:46)AnZERO napisał(a):(01-02-2021, 20:56)Boro12 napisał(a): 1. AAA autor miał na myśli, że mając eventowe itemy w eq nie można, to nie, nie możemy /sell hand, ale i tak to denerwuje, gdy masz full eq śmieci i musisz wywalać jeszcze eventowe itemy z eq Jeśli autor chce zbierać śmieci z kopania stone, to niech zalepi se cały ekwipunek po 1 sztuce każdego dropu, wtedy itemy z eventu wypadają na ziemie :P
02-02-2021, 12:26
Ajć, żyłem pod kamieniem z tym kilofem. Całkiem zacne ulepszenie, nie powiem.
I tak patrząc /sell chyba w ogóle nie działa z recepturami/składnikami w eq. Przy okazji przydałoby się generowanie netheru za każdym razem z innego seedu.
08-02-2021, 08:16
Podpis ale nie tylko na SkyBlock a na SeaBlock też
08-02-2021, 16:14
jedyną rzecz którą chce, abyście naprawili to właśnie komendę /sell blocks, straciłem przez nią 3 eventowe trójzęby
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości