03-12-2021, 12:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-12-2021, 12:34 przez Venuska1117.)
Niniejszy wątek jest moją typu "opowieścią" na temat jak mi się spędzało czas na creative, zanim wszystko się zmieniło, dostaniecie historie jak fabularny MC był, zmieniał sie i ostatecznie upada nawet po kilku latach czekanie od obiecanej Esql "nowa edycja". (wszystko jest ukrócone do minimum ponieważ spędziłam... 5-6 lat na creative wiec no... miłego czytania)
Moje pierwsze doświadczenie z creative miało miejsce jak miałam tam.. ile? 13lat? za tamtego czasu creative był creative, ja zajmowałam się budowaniem labiryntów, po czym wbija Esql, pospamilam jej nick i dostałam mute .
2 lata później, jak dostałam mój nowy laptop, ponieważ poprzedni się zepsuł, wbiłam na serwer i zauważyłam że na serwerze jest moda na "Fabułe" bądź jak kto woli "Roleplay", była to bardzo ciekawie zrobiona działka z szkołą gdzie ludzie byli do niej dodawani i tworzyli własną fabułę i przedmioty do tego potrzebne, ah żeby nie zapomnieć ta fabuła została postawiona przez gracza o nicku "Candy_737" (pozdrawiam jak czytasz), pominę wpisywanie tutaj wątków fabularnych jakie się tam odbywały, bo nie każdy lubi fabułę a to nie jest głównym celem tej dyskusji.
(nie pamiętam kiedy, ale pamiętam ze vip/svip kupowało się sms na wszystkie tryby i tak, kupiłam bo się opłacało, R.I.P. wszystkie fajne serwery jak mob arena i minigry)
Po upływie czasu, po tym jak więcej ludzi zaczęło grać na działce, było coraz mniej miejsca, powiem ze działka miała 150x150 a właściciel (candy) nie miala vip/svip wiec nie mogła mieć wielu działek, wiec pomyślałam "Hey, czemu tak nie zrobić własnej działki fabularnej i odciążyć działkę candy?", wiec wzięłam się do roboty, po upływie dużej ilości czasu udało mi się zbudować 1 działkową fabułę szkolną, oczywiście inne osobny nie były dodawane do działki ze względów bezpieczeństwa.
Po ogłoszeniu działki stały się 2 różne rzeczy, pierwsza to była wysoka popularność działki na absurdalnym poziomie, a druga to ze nie wiem czemu, ale działka Candy została zniszczona przez jakiegoś gracza, było mi smutno ze zostało zniszczone, patrząc ze to była moja pierwsza działka która dawała wysoki poziom zabawy a nie jakieś zabawy w "dom".
I tak oto mijały "Edycje" Fabuły działek, ile ludzi poznałam to jest absurdalna ilość, nawet w pewnym momencie GC2 creative przeżywało coś co ja nazywam "Złotym okresem" gdzie na serwerze był TAK duży napływ graczy na creative HD (creative był dzielony na 3 części, mały 50x50, średni 100x100 i HD 150x150) że trzeba było się dobijać przesz 15min żeby się udało, ja się dziwie czemu Esql nie zauważyła takiego napływu graczy :think: możliwe że byli czymś zajęci, chociaż ciężko nie zauważyć serwera w liście który osiągnął maksymalna ilość 150/150 graczy.
później jak kontynuowałam robienie edycji i dbanie o potrzeby graczy, w pewnym momencie naszedł mnie pomysły na zdobywanie Tokenów na GC2 creative, ponieważ potrzebowałam tokajów na przyszłość, patrząc jak wszystko jest płatne (trochę jak P2P gry) wymyśliłam że będę luksusowo sprzedawać apartament na działkach wraz z tytułami które powiesiłam na wejściu do działki, te całe tytuły z apartamentem nie kosztowały więcej niż 8zł, za 8zl można było kupić najwyższą rangę "legendarna" a za 4zl najniższa (oczywiscie to jest podane w cenie /sms jestem pewna ze PSP byłoby jeszcze taniej) no i tak sprzedawałam te rangi i hotel, które były na 2-3 edycje. uwierzycie mi że administracja chciała ze mną coś zrobić, bo pamiętam ze mi się oberwało za prowadzenie tego biznesu.
Ale wiecie co jest w tym śmieszne? dzięki moim głupim "biznesom" GC2 zarabiało kasę za to ze oni kupowali tokeny żeby następnie je mi dać za to, nie wliczając ludzi którzy kupowali vip/svip żeby wyróżniać się na czacie Fabularnym, ponieważ szary gracz był zgniatany tekstem vip/svip, oczywiście wszystkie zdobyte tokeny szły na dobro działki (fabuły) takie jak dokupowanie działek bądź inne GC2 cuda.
Pozniej wymyśliłam LEGALNA (to nie jest nadmuchane) Ruletkę, gdzie normalni gracze moga sie konkurowac o tokeny, cały system był zabezpieczony i polegał na strzale, ktora byla losowo wystrzeliwana (kierunek był losowy upadku) i czy upadła na czarny czy czerwony, kto na jaki kolor postawił, ten wygrywał całą pule (to było fair, i mogę powiedzieć ze największą wygrana to było 1600tokenów, tak, każda osoba postawiła 800 tokenów na to)
Dobra skoczmy teraz w czasie kiedy minęło kilka już lat prowadzenia fabuły i ludzi było mało, ja już znudzona robieniem 8 edycji siedziałam i patrzałam jak nieliczni grali fabułę, po czym nagle Esql wyskakuje z nową edycja, i proszę mamy niestabilna wersje silnika z kilkoma wersjami (osobiście wole jedna wersje jak w przypadku poprzedniego gdzie było 1.7.10 i każdy miał ta sama wersje), większość obietnic Esql stanęła za paywallem, bądź nigdy nie została dodana, pomimo ze została zaakceptowana (RIP komenda /roll).
Niedokończony tryb Fabularny Creative, gdzie większość rzeczy nie została dodana jak obiecano, World Edit został usunięty z użytku ogólnego, 80% nowych bloków zablokowanych z użytku.
Nic co miało być nie dostaliśmy, większość co jest, jest za pay-wall i zamiast dokończyć to do końca, postawili kalekę i powiedzieli "nie ma sensu dokańczać lepiej przerobić ten sky block dla większej forsy", wiem ze tak nie powiedziano, ale dla mnie to jest jak splunięcie wszystkim ludziom co grają creative w twarz i odrzucanie ich na bok, aktualnie creative ma absurdalnie niska bazę graczy i jestem pewna ze jakby zrobili to porządnie to creativ nie byłby gorszy w produkowaniu kasy jak inne tryby (jak już wam zależy na kasie do utrzymania tego)
Dodatkowo ja nie pisze tego jako dla tylko ludzi co grają "Fabułe" ja znałam gościa który budował zajeb*ste budowle używając wanda z world edita, i teraz jak? on nie może robić tych pięknych wielkich budowli bez wanda, ja nie widzę żeby to zbudował w "optymalny czas + opłacalność".
I to nie jest tak że ja to ogólnie pisze żeby dyskryminować GC2, bo Gc2 to fajny serwer, tylko szkoda że chęci do utrzymania wysokiego poziomu jak "kiedyś" jest coraz niższy
(żeby nie było, też miałam serwery i wiem ile pracy pochłania robienie czegoś, i wiem ze jest się w stanie jak się chce)
Moje pierwsze doświadczenie z creative miało miejsce jak miałam tam.. ile? 13lat? za tamtego czasu creative był creative, ja zajmowałam się budowaniem labiryntów, po czym wbija Esql, pospamilam jej nick i dostałam mute .
2 lata później, jak dostałam mój nowy laptop, ponieważ poprzedni się zepsuł, wbiłam na serwer i zauważyłam że na serwerze jest moda na "Fabułe" bądź jak kto woli "Roleplay", była to bardzo ciekawie zrobiona działka z szkołą gdzie ludzie byli do niej dodawani i tworzyli własną fabułę i przedmioty do tego potrzebne, ah żeby nie zapomnieć ta fabuła została postawiona przez gracza o nicku "Candy_737" (pozdrawiam jak czytasz), pominę wpisywanie tutaj wątków fabularnych jakie się tam odbywały, bo nie każdy lubi fabułę a to nie jest głównym celem tej dyskusji.
(nie pamiętam kiedy, ale pamiętam ze vip/svip kupowało się sms na wszystkie tryby i tak, kupiłam bo się opłacało, R.I.P. wszystkie fajne serwery jak mob arena i minigry)
Po upływie czasu, po tym jak więcej ludzi zaczęło grać na działce, było coraz mniej miejsca, powiem ze działka miała 150x150 a właściciel (candy) nie miala vip/svip wiec nie mogła mieć wielu działek, wiec pomyślałam "Hey, czemu tak nie zrobić własnej działki fabularnej i odciążyć działkę candy?", wiec wzięłam się do roboty, po upływie dużej ilości czasu udało mi się zbudować 1 działkową fabułę szkolną, oczywiście inne osobny nie były dodawane do działki ze względów bezpieczeństwa.
Po ogłoszeniu działki stały się 2 różne rzeczy, pierwsza to była wysoka popularność działki na absurdalnym poziomie, a druga to ze nie wiem czemu, ale działka Candy została zniszczona przez jakiegoś gracza, było mi smutno ze zostało zniszczone, patrząc ze to była moja pierwsza działka która dawała wysoki poziom zabawy a nie jakieś zabawy w "dom".
I tak oto mijały "Edycje" Fabuły działek, ile ludzi poznałam to jest absurdalna ilość, nawet w pewnym momencie GC2 creative przeżywało coś co ja nazywam "Złotym okresem" gdzie na serwerze był TAK duży napływ graczy na creative HD (creative był dzielony na 3 części, mały 50x50, średni 100x100 i HD 150x150) że trzeba było się dobijać przesz 15min żeby się udało, ja się dziwie czemu Esql nie zauważyła takiego napływu graczy :think: możliwe że byli czymś zajęci, chociaż ciężko nie zauważyć serwera w liście który osiągnął maksymalna ilość 150/150 graczy.
później jak kontynuowałam robienie edycji i dbanie o potrzeby graczy, w pewnym momencie naszedł mnie pomysły na zdobywanie Tokenów na GC2 creative, ponieważ potrzebowałam tokajów na przyszłość, patrząc jak wszystko jest płatne (trochę jak P2P gry) wymyśliłam że będę luksusowo sprzedawać apartament na działkach wraz z tytułami które powiesiłam na wejściu do działki, te całe tytuły z apartamentem nie kosztowały więcej niż 8zł, za 8zl można było kupić najwyższą rangę "legendarna" a za 4zl najniższa (oczywiscie to jest podane w cenie /sms jestem pewna ze PSP byłoby jeszcze taniej) no i tak sprzedawałam te rangi i hotel, które były na 2-3 edycje. uwierzycie mi że administracja chciała ze mną coś zrobić, bo pamiętam ze mi się oberwało za prowadzenie tego biznesu.
Ale wiecie co jest w tym śmieszne? dzięki moim głupim "biznesom" GC2 zarabiało kasę za to ze oni kupowali tokeny żeby następnie je mi dać za to, nie wliczając ludzi którzy kupowali vip/svip żeby wyróżniać się na czacie Fabularnym, ponieważ szary gracz był zgniatany tekstem vip/svip, oczywiście wszystkie zdobyte tokeny szły na dobro działki (fabuły) takie jak dokupowanie działek bądź inne GC2 cuda.
Pozniej wymyśliłam LEGALNA (to nie jest nadmuchane) Ruletkę, gdzie normalni gracze moga sie konkurowac o tokeny, cały system był zabezpieczony i polegał na strzale, ktora byla losowo wystrzeliwana (kierunek był losowy upadku) i czy upadła na czarny czy czerwony, kto na jaki kolor postawił, ten wygrywał całą pule (to było fair, i mogę powiedzieć ze największą wygrana to było 1600tokenów, tak, każda osoba postawiła 800 tokenów na to)
Dobra skoczmy teraz w czasie kiedy minęło kilka już lat prowadzenia fabuły i ludzi było mało, ja już znudzona robieniem 8 edycji siedziałam i patrzałam jak nieliczni grali fabułę, po czym nagle Esql wyskakuje z nową edycja, i proszę mamy niestabilna wersje silnika z kilkoma wersjami (osobiście wole jedna wersje jak w przypadku poprzedniego gdzie było 1.7.10 i każdy miał ta sama wersje), większość obietnic Esql stanęła za paywallem, bądź nigdy nie została dodana, pomimo ze została zaakceptowana (RIP komenda /roll).
Niedokończony tryb Fabularny Creative, gdzie większość rzeczy nie została dodana jak obiecano, World Edit został usunięty z użytku ogólnego, 80% nowych bloków zablokowanych z użytku.
Nic co miało być nie dostaliśmy, większość co jest, jest za pay-wall i zamiast dokończyć to do końca, postawili kalekę i powiedzieli "nie ma sensu dokańczać lepiej przerobić ten sky block dla większej forsy", wiem ze tak nie powiedziano, ale dla mnie to jest jak splunięcie wszystkim ludziom co grają creative w twarz i odrzucanie ich na bok, aktualnie creative ma absurdalnie niska bazę graczy i jestem pewna ze jakby zrobili to porządnie to creativ nie byłby gorszy w produkowaniu kasy jak inne tryby (jak już wam zależy na kasie do utrzymania tego)
Dodatkowo ja nie pisze tego jako dla tylko ludzi co grają "Fabułe" ja znałam gościa który budował zajeb*ste budowle używając wanda z world edita, i teraz jak? on nie może robić tych pięknych wielkich budowli bez wanda, ja nie widzę żeby to zbudował w "optymalny czas + opłacalność".
I to nie jest tak że ja to ogólnie pisze żeby dyskryminować GC2, bo Gc2 to fajny serwer, tylko szkoda że chęci do utrzymania wysokiego poziomu jak "kiedyś" jest coraz niższy
(żeby nie było, też miałam serwery i wiem ile pracy pochłania robienie czegoś, i wiem ze jest się w stanie jak się chce)