09-06-2017, 07:02
Hej!
Na serwerze Frakcje dodaliśmy wczoraj nowy, piąty poziom kryształów. Oto spis wszystkich kryształów ich ich umiejętności:
Ogień
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 3 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 6 sekund.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 9 sekund.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 12 sekund.
V
+75% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na podpalenie celu na 15 sekund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ziemia
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 2 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 4 sekundy.
III
+45% szans na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 6 sekund.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 8 sekund.
V
+75% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 15 sekund.
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 2 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 4 sekundy.
III
+45% szans na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 6 sekund.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 8 sekund.
V
+75% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na otrucie celu na 15 sekund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Woda
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 3 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 6 sekund.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 9 sekund.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 12 sekund.
V
+75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 15 sekund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 3 sekundy.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 6 sekund.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 9 sekund.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 12 sekund.
V
+75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na spowolnienie celu na 15 sekund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Powietrze
I
+5% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
II
+10% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
III
+15% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
IV
+20% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
V
+25% szans na redukcje 1 pkt obrażeń.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+5% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
II
+10% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
III
+15% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
IV
+20% szansy na redukcje 1 pkt obrażeń.
V
+25% szans na redukcje 1 pkt obrażeń.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Energia
I
+15% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
II
+30 % szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
III
+45% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
IV
+60% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
V
+75% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+15% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
II
+30 % szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
III
+45% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
IV
+60% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
V
+75% szansy na +1.5 DMG obrażeń przy uderzeniu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moc
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na odrzucenie celu.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+20% szansy na odrzucenie celu.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+30% szansy na odrzucenie celu.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+40% szansy na odrzucenie celu.
V
+75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu.
+50% szansy na odrzucenie celu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+15% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+10% szansy na odrzucenie celu.
II
+30 % szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+20% szansy na odrzucenie celu.
III
+45% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+30% szansy na odrzucenie celu.
IV
+60% szansy na +1 DMG obrażeń przy uderzeniu.
+40% szansy na odrzucenie celu.
V
+75% szansy na +1DMG obrażeń przy uderzeniu.
+50% szansy na odrzucenie celu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Osłabienie
I
+20% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
II
+40% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
III
+60% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
IV
+80% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
V
+100% szans na zmniejszenie obrażeń celu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+20% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
II
+40% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
III
+60% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
IV
+80% szansy na zmniejszenie obrażeń celu
V
+100% szans na zmniejszenie obrażeń celu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wampiryzm
I
+10% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
II
+20% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
III
+30% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
IV
+40% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
V
+50% szans na +0.5 HP podczas uderzenia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+10% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
II
+20% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
III
+30% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
IV
+40% szansy na +0.5 HP podczas uderzenia
V
+50% szans na +0.5 HP podczas uderzenia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kres
I
+10% szansy na mocne odrzucenie celu
II
+20% szansy na mocne odrzucenie celu
III
+30% szansy na mocne odrzucenie celu
IV
+40% szansy na mocne odrzucenie celu
V
+50% szans na mocne odrzucenie celu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+10% szansy na mocne odrzucenie celu
II
+20% szansy na mocne odrzucenie celu
III
+30% szansy na mocne odrzucenie celu
IV
+40% szansy na mocne odrzucenie celu
V
+50% szans na mocne odrzucenie celu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Penetracja
I
+10% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
II
+20% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
III
+30% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
IV
+40% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
V
+50% szans na uszkodzenie zbroi celu o -1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+10% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
II
+20% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
III
+30% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
IV
+40% szansy na uszkodzenie zbroi celu o -1
V
+50% szans na uszkodzenie zbroi celu o -1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wielostrzelność
I
+50% szansy na szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
II
+100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
III
+100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
+50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
IV
+100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał.
V
+100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał.
+50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+50% szansy na szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
II
+100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
III
+100% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
+50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
IV
+100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał.
V
+100% szansy na wystrzelenie 2 dodatkowych strzał.
+50% szansy na wystrzelenie dodatkowej strzały.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Snajper
I
+10% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
II
+20% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
III
+30% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
IV
+40% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
V
+50% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+10% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
II
+20% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
III
+30% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
IV
+40% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
V
+50% szansy na +3 pkt obrażeń przy trafieniu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wybuch
I
+20% szansy na wybuch 1m przy trafieniu w cel.
II
+20% szansy na wybuch 2m przy trafieniu w cel.
III
+20% szansy na wybuch 3m przy trafieniu w cel.
IV
+20% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel.
V
+25% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+20% szansy na wybuch 1m przy trafieniu w cel.
II
+20% szansy na wybuch 2m przy trafieniu w cel.
III
+20% szansy na wybuch 3m przy trafieniu w cel.
IV
+20% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel.
V
+25% szansy na wybuch 4m przy trafieniu w cel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hak
I
+10% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
II
+20% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
III
+30% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
IV
+40% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
V
+50% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+10% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
II
+20% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
III
+30% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
IV
+40% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
V
+50% szansy na pociągnięcie celu w twoim kierunku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Blok
I
+2% szansy na całkowity blok uderzenia.
II
+4% szansy na całkowity blok uderzenia.
III
+6% szansy na całkowity blok uderzenia.
IV
+8% szansy na całkowity blok uderzenia.
V
+8% szansy na całkowity blok uderzenia.
+25% szansy na odrzucenie wroga przy bloku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+2% szansy na całkowity blok uderzenia.
II
+4% szansy na całkowity blok uderzenia.
III
+6% szansy na całkowity blok uderzenia.
IV
+8% szansy na całkowity blok uderzenia.
V
+8% szansy na całkowity blok uderzenia.
+25% szansy na odrzucenie wroga przy bloku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Regen
I
+10% szansy na regenerację +0.25HP podczas trafienia.
II
+10% szansy na regenerację +0.5HP podczas trafienia.
III
+10% szansy na regenerację +0.75HP podczas trafienia.
IV
+10% szansy na regenerację +1HP podczas trafienia.
V
+10% szansy na regenerację +1.25HP podczas trafienia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+10% szansy na regenerację +0.25HP podczas trafienia.
II
+10% szansy na regenerację +0.5HP podczas trafienia.
III
+10% szansy na regenerację +0.75HP podczas trafienia.
IV
+10% szansy na regenerację +1HP podczas trafienia.
V
+10% szansy na regenerację +1.25HP podczas trafienia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Załamanie
I
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 2 sekundy.
II
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 3 sekundy.
III
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 4 sekundy.
IV
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 5 sekund.
V
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 6 sekund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 2 sekundy.
II
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 3 sekundy.
III
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 4 sekundy.
IV
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 5 sekund.
V
+5% szansy na spore przyspieszenie podczas trafienia na 6 sekund.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pochłaniacz
I
Zabicie celu dodaje Ci +2 brakującego HP.
II
Zabicie celu dodaje Ci +3 brakującego HP.
III
Zabicie celu dodaje Ci +4 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
IV
Zabicie celu dodaje Ci +5 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
V
Zabicie celu dodaje Ci +6 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
Zabicie celu dodaje Ci +2 brakującego HP.
II
Zabicie celu dodaje Ci +3 brakującego HP.
III
Zabicie celu dodaje Ci +4 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
IV
Zabicie celu dodaje Ci +5 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
V
Zabicie celu dodaje Ci +6 brakującego HP.
Zabicie celu dodaje siłę I na 3 sekundy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~